23 nov. 2011

Nystart!

Nu ska jag göra en nystart på livet, eller vad man nu ska kalla det,
gå vidare med allt och se vad som händer.
Jag hoppas på det bästa, hur bra det en blir kommer den där sista pusselbiten saknas för att det ska bli perfekt!

Nu i veckan ska jag inhandla gymkort, vi håller på för fullt med vårt nya burlesque nummer (som du kan se på moonshine den 10 December) och jobbet rullar på väldigt bra!

Jag antar att de flesta har förståt vad som har hänt, men jag vill inte skriva om det på bloggen eftersom det är för personligt och jag helt enkelt inte orkar.

Jag lever ialla fall, och tänker käpa till sista droppen!

Idag fick jag inget jobb, så jag ägnar mig åt att fixa räkningar, göra en månadsbudget, klura ut lite danssteg och shoppa lite på nätet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar