28 feb. 2012

Allmän uppdatering

Imorse var jag hes, utnyttjade min porriga röst till max på jobbet!
Är man tävlingsinriktad så kan jag lugnt rekommendera jobbet som säljare!

Har precis lagt mig, träningsvärk som satan i benen idag.
Jag och snurr träna bommar igår (för de ikke hästintresserade så är det tjocka träpinnar som hästen ska kliva över), grejen är den att Snurris är rädd för allt (ibland för sig själv också...) och jag har varit med om en hoppolycka, så det där är inte min grej... Vi kämpa hårt båda två och med Tiffys hjälp lyckades vi i slutet...!

Imorgon är jag ledig, ska på begravning på hemlig tid och plats


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar