30 juni 2011

En gång hästnörd, alltid hästnörd

Sitter och kollar in lite klipp på olika dressyrhästar man skulle kunna köpa om man hade sådär en mille.

Eftersom jag varken har haft pengar eller tid så har jag inte ridit på ett år och abstinensen är hög.
I 7 år bodde jag i stort sett bara i stallet. Saknar hästarna grymt mycket!

Så nu tänker jag va en tönt och lägga upp lite bilder.



 Senaste hästen jag red, Nikki. Vi va träningskompisar i över ett år.


Världens finaste och underbara Curre, denna häst räddade i stort sett mitt liv när jag vär som sämst.
ingen häst kan ta den platsen han har i mitt hjärta, min högsta dröm är att köpa honom! (fortfarande efter 6-7 år)



 Kommer inte ihåg va hästen heter, men bilden är tagen på min praktik i Spanien där
jag fick rida fina PRE-hingstar :)



Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta lite kläder, en viss dam åker ju ner till Göteborg imorgon och måste packa snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar