27 juni 2011

Herregud vilken helg!

Har precis fått upp värmen i kroppen efter en lång helg ute på Yxlan.
Midsommarfirandet har varit galet kan jag lova, men sova i tält är inte riktigt min grej.

Det va massa hb, öl, cigg, dans,skratt och galenskaper. Riktigt skönt gäng hade vi turen att få åka med.
Ganska vilt blir det när 14 personer går lös på en åker mitt ute i ingenstans!

En av grabbarna gjorde illa sig och eftersom vi bodde på en ö så fick ambulanshelikoptern komma och landa på fältet där vi tältade.

Lägger ut lite bilder, resten kommer på fb så småningom :)


ELLER NEJ! 

OCH DEN HÄR JÄVLA FITTBLOGGEN VILL INTE LÄGGA UPP BILDER, NU SLÅR JAG SÖNDER DATORN!!!!!!!!!!!!!!

 HAR HÅLLIT PÅ I 30 MIN ATT FÅ DEN ATT LADDA IN BILDERNA.......

JÄVLA ÄCKEL PÅFUND!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar