12 juli 2011

Förkyld

Är man ute och röjer en hel helg utan ordentlig sömn, missköter sina mediciner och bli kall är det inte konstigt att man åker på världens förkylning.

Idag har jag legat hemma hos Alex med feber, halsont, huvudvärk och öm i alla leder....

Hatar att inte ens kunna svälja. Och när jag ställer mig upp eller rör lite på mig rusar mitt hjärta.
Synd att det blev så här nu, hade ju planerat att fira Lokatt ute på Tyresö idag...

Men måste tänka på mitt hjärta, inte bra att anstränga det i onödan när det inte är så friskt.


Efter en Treo mådde jag bättre och nu kan jag iaf sitta vid datorn, kollar runt på lite utbildningar.

Har efter ett års frihet från skolan börjat fundera på att börja plugga igen.
Och nu vet jag exakt vad jag vill plugga till också, men det kommer bli svårt, mycket svårt.

Men hoppas kunna ta hjälp av smarta människor i min närhet :)



Lite bilder på en trött tjej efter en plåtning för ett tag sedan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar