11 juli 2011

Underbar helg!

Helt sjukt roligt har jag haft i helgen, även nykterist-Vivi drack en del.

Va ute på massa äventyr i massa snygga bilar. I år va det rekord i antal bilar vilket också gav långa köer. Ett varv på cruising sträckan tog 5 timmar..

Första kvällen vart vi ifrån åkta av bilen vi åkte in till stan med. Men som tur va så var min bror med vänner där.
De övertala oss att åka med dom ut i skogen. 30 min ut från stan, mitt i ingenstans hade dom slagit upp läger. Det vart bad, hb och en jävla massa skratt.
Jag och älskling fick dela tält och sovsäck med Nisse under morgonen när vi faktiskt sov typ 2 timmar :)

Sista kvällen avslutades med att huven flög upp på vallen, lossna och krossa rutan. Ganska jätte läskigt!

Lagom sliten va man ju när vi kom hem!


Nu ska jag åka till min farmor som fyller år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar