19 aug. 2011

Om mitt akuten besök inatt

Efter som jag gått med ont i magen, haft feber, blött och mått illa i 3 dagar och det bara blev värre, så ringde jag sjukvårdsupplysningen och dom rådde mig att åka in till gynakuten på södersjukhuset.

Tur att jag har en bror som kunde komma och köra in mig eftersom båda mina föräldrar va borta och Alex va hemma i Haninge.

Tiff kom och mötte upp mig där inne, skönt att hon bor nära och kunde komma in och hålla mig sällskap.

Efter lite Provtagningar och undersökningar så visade det sig att jag hade en systa som gått sönder i livmodern.
Det är Inge farligt men gör jävligt ont, fick lite mediciner och sen åkte vi hem till Tiff och sov.




Nu ska jag ta ett bad och tvätta av sig alla sjukhus baciller, har fortfarande ont men mår mycket bättre så ikväll blir det en lungn kväll.

Imorgon ska jag på info möte om jobbet jag söker, sen nån liten mini festival i Handen.


OCH på söndag blir det plåtning på Grand Hotel med Anna T. Kommer bli as kul, eftersom det är ett riktigt jobb.
Massa modeller, muor och annat folk kommer det vara där :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar: