22 aug. 2011

Sälja trosor

Hur sjukt den än låter så finns det en stor marknad för det.
Man har på sig trosorna och säljer dom till nån snuskgubbe som tänder på sådant.
Det går att tjäna upp till 300-400 kr per trosa.

Jag, Angelica och Lokatt satt och diskutera detta i bilen igår.
Visserligen är jag i stort behov av pengar, men vet inte om jag skulle kunna gå så långt.
Tanken äcklar mig!
Och sen så gillar jag inte att ha på mig trosor, usch! xD

Kanske ska låta karl gå runt i mina älskade granny pants och sen sälja dom ;)
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. hahahaha, awesome juh! ^^ men e dålig på att använda trosor jag med.. dock var det några som ville köpa trosorna jag hade på min modellbild :/ hahaha scary

    SvaraRadera