2 okt. 2011

Bra helg, hoppas på bra vecka!

Ligger i sängen helt utslagen, ska snart sova.
Igår va jag på tjejmiddag hemma hos Angelica. Mycket trevligt va det även fast jag var tvungen att åka hem runt 11.
I morse gick jag upp halv 8, jag och mamma skulle ut i skogen och plocka svamp :)
Helt underbart väder och massa svamp vart det.
Jag var på väldigt töntigt glatt humör idag. Kan kanske ha något att göra med att jag provade att slicka på några svampar som såg giftiga ut ;)

Imorgon ska jag åka till mitt nya jobb och skriva på papper.
Ska bli så spännande, och det känns så rätt!!


Och jag är världens gladaste, imorgon hämtar vi min babe på Arlanda.
Saknar min prins, min rockstar, mitt allt! <3 

Bilder kommer från allt när mun mobil vill vara med och leka mina lekar. Just nu kör den efter egna regler....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar