11 okt. 2011

Hej

Hej alla små bajskorvar (läsare?) (bajskorvar?)
Same shit! (haha humor) ni är fett dåliga på att kommentera! eller är alla lika hjärndöda som jag för tillfället?

Just nu är det ingen bra tid för mig alls.
Mycket kunde ha varit bättre.
Min mormor kunde ha sluppit dö i cancer och min farmor kan väll få slippa gå mot samma öde?
Lite taskigt av ödet att slänga på båda mina grannys sjukdomen.
Håller tummarna att fru Gustafsson bestämmer sig för att kämpa!


Jag tror min hjärna håller på att stänga ner sig själv, som någon självbevarelsedrift eftersom den är överhettad. Den är inne på sista känslan att avinstalera, därför låter jag glad...
Kan någon komma och starta mig när allt är bra igen?
Fixa ett redigt jobb under tiden.
Juste större tuttar skulle sitta fint också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar