24 mars 2012

Helg!

Vakna precis upp efter en "liten" powernap, gårdagen, natten och morgonen har inte erbjudit så mkt vila.
Det började med tävlingar på jobbet, vart både bjuden på lunch och en flaska vin av företaget :)
Ibland lönar det sig att jobba hårt!

Efteråt åkte jag och införskaffa mig lite nya piercingar.
Nöjd som satan! Helt klart värt all smärta!

Stress hem till Vårberg, kladda på lite smink och sen ut på Svea!
Vi åkte 9 pers i jänken och vart stoppade åtskilliga gånger av polisen.

Sluta upp med en hemma fest här, trots att jag va nykter hade vi skit kul!
Efter knapt 2 timmars sömn vaknade jag upp kl 9 i morse med 7 pers i rummet....

Tänkte lägga upp bilder, men min mobil är cp, förhoppningsvis kan jag fixa problemet nu i veckan! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar