4 mars 2012


dom här låtarna har gått på repeat idag :)
Okej, det här med att fixa till bloggdesignen går inte så jätte bra, min dator hemma har krachat, så skriver bara inlägg fån iPhonen nu...
Den här helgen har jag mestadels ägnat mig åt att försöka bli frisk så jag kan jobba, för pengar lär jag behöva!!

Festa har inte varit så viktigt, det kan jag sapara till nån annan (nästa) helg.
Men det har varit mysigt iaf, kollat på film, fått massage och umgåtts med trevligt folk :)


Igår va jag hos hästen på dagen, red ut på fälten, någon va jätte glad och jag va nära på att få ett lerbad fler än en gång!
Så tråkigt att jag inte kommer kunna ha kvar henne nu, sista gången är imorgon :(


Idag så här jag hälsat på min fina ängel Sofie på Mando, hon är så stark och duktig och har redan blivit så mycket bättre igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar