10 dec. 2011

Börja dagen med att gå upp 06:00 och fixa mig för jobb. Blev inte inkallad förens kl 12.... Men han städa och fixa massa grejer hemma :)
Skulle egentligen åka och fika med en vän, men när dom ringde så sent kunde jag inte tacka mej till pengarna.
Så fick åka med fixat hår och klänning till skolan ;)

Efter det vart det glögg (ett glas vin) med jobbet och min underbara kolega tiff <3
ganska roligt att en kille som jag jobbat med några gånger inte kände igen mig uppkläd och med smink xD

Sen drog vi och mötte upp Natta utanför Rocks, riktigt roligt att några  Nocturnal brudar som jag jobbat med dök upp också :)

Avslutade kvällen med att sparka sönder knät på en dryg och påstridig kille, han fick halta därifrån med hjälp av en kompis^^
Hoppas du är invalid resten av ditt liv!
Rör inte mig eller mitt hår, bögjävel!!!

Lyckad dag <3

Imorgon blir det show!


Jag är för övrigt jävligt besviken över en sak, men men inget att göra...
Glöm och gå vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar