2 dec. 2011

Sweden Rock Shop = Stoooort misslyckande!!

Ett sånt stort företag borde ju vara seriösa och veta vad dom syslar med!
Men tydligen inte...
Jobbade ju som värdinna för dom i somras, och som del av lönen skulle vi få kläder och skor.

Tyvärr va skorna jag fick (redan då 2 månader försent för dom gett dessa till en annan värdinna) två storlekar för små och min storlek var slutsåld.

Skulle som kompensation få beställa annat för samma summa.
Beställde ett Volbeat-linne och en munktröja med svalor på.

Efter flera veckor fick jag veta att de skickat paketet från Tyskland men råkat hamna fel. Det skickas flera gånger fram och tillbaka från leverantören.

Och nu när jag minst 5 månader senare får mina grejer visar det sig att munktröjan saknas och linnet är helt upp fuckat!

Hur stor likhet är det mellan dessa förutom trycket?!?!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar