5 dec. 2011

Smygfottat

I lördags när jag skulle på spelning med Linda och Tiff vart jag smygfottad på tåget av en tant.
Ganska odiskret va hon också, använde blixt :O
Först trodde jag hon råkat komma åt kameran eller något, vände bort huvudet för det kännes ändå lite obekvämt, såg sen i ögonvrån hur hon följde efter med kameran^^
gick några sekunder och sen kom en blixt till.
Då rök jag ut lurarna och frågade högt och tydligt vad hon höll på med, så alla på tåget vände sig om och glodde på henne xD

Hennes ursäkt va att von tyckte jag va så söt (klandrar henne inte, jävlar va snygg ja va).
Missade min station för jag va tvungen att sitta kvar och få henne ta bort bilderna.

Har hänt flera gånger förut att folk på tåget eller gatan vill ta kort, och frågar dom är det ju faktiskt ok.
Men annars är det bara creepy!



BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar