6 sep. 2011

Alltid något, hur mycket ska man tåla

Ibland skulle man ju kunna tro att jag är världens störst hypokondriker.
Men sen så finns det ju läkarutredningar som visar att det faktiskt inte är inbillning.

Har alltid varit mammas lilla späda fågelunge, redan som liten va jag alltid sjuk, finns det nån sjukdom så får jag den garanterat...

Lider av extrem migrän, många läkare har inte sett något så starkt, jag blir förlamad, blind, stum, och illamående/kräks.
Mina ögon och mitt huvud gör så ont att när jag var liten fick mina föräldrar hålla koll på mig för jag ville klösa ut ögonen...
Nu har jag en super bra medicin som gör att jag slipper detta varje dag.
Och nej jag är inte divig osv, jag har solglasögon 24/7 för att jag inte klarar av solen.
Man kan få migrän av nästan allt, men vanligast är ju starka ljus, starka dofter, stress, för lite sömn och deposition...

har snett skelett, axlarna är snea och stela och mina fötter är felväxta, detta resulterar såklart i massa problem...


Är väldigt magar, har alltid ont i magen, problem med toalettbesök osv, så just nu går jag på en IBS utredning.

Och det alltid stående problemet, mitt hjärta.
Dom som känner mig vet att jag alltid har det i åtanke, vissa månader kan jag inte dricka alcohol för det gör så ont.

Får jag en liten förkylning med feber som nu så känns det som att mitt hjärta jobbar dubbelt så hårt och går dubbelt så långsamt..

Det har varit mycket på senaste tiden, min mormor ligger döende i cancer, jag har haft flera cystor och en visdomstand som förstör hela min mun och jag har inte ätit på 2 dygn..


Jag vet att jag har det jävligt bra och att det finns folk som har det värre, men allt på samma gång?
Hur mycket ska man orka..?
Till och med kanske blir sjukskriven av soc och af....

Tur att jag har underbara vänner, fin pojkvän och otroligt stöttande familj <3

Någon psykad fitta skriver "anonyma" meddelanden på fb och kommer mad massa lögner som är avsedda att krossa mitt och alex förhållande, får jag någonsin tag i denna äckliga människa ska jag krossa hennes huvud mot asfalten med mina 15 cm klackar!!!


PUSS!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar