3 sep. 2011

Inte trygg i vårt land...

Fredagen börja bra!
Vi såg Danko Jones på Gröna Lund.
Hetingen rocka byxorna av alla. Bästa spelningen på länge!

Sen drog vi till Medusa och söp som svin.
Tack till dom som bjöd på drickat <3

Läskigast va på vägen hem när jag och älskling hamna mitt i ett slagsmål mellan svenskar och invandrare (negrers) på tunnelbanan.
Både han och jag fick flera sparkar och slag på oss. Det va som i en film. Helt galet!
Jag vart fett rädd. Men tur att jag har en pojkvän som ställde sig mellan dom och mig ganska snabbt innan vi kunde ställa oss bakom en glasgrej och få skydd.
Polis och väktare kom ganska snabbt. Men vad jag vet fick dom tyvärr bara tag på de svenska...

Jag har absolut inget emot invandrare. Jag har många vänner och är själv av utländskt ursprung till viss del. 
Men bor man i ett land ska man ju följa dess regler, detta gäller alla. Vill man inte det kanske man ska välja ett annat land...
Vad är grejen med att helt oprovoserat slå och sparka på mig och alex som bara råka hamna ivägen? Äckliga människor!

Så nu ska man behöva vara rädd att åka på stryk bara för att man råka va svensk eller bara stå ivägen...
Usch!!!
Men nu mår vi bra bortsett från lite ryggont och blåmärken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar