28 sep. 2011

Pressenter

Jag är en shopping galen person, speciellt när det gäller skor. Men något som är en ännu bättre känsla är att köpa pressenter till andra. Igår betalade jag alla mina räkningar och eftersom jag precis har börjat få från soc så blev det inte så mycket kvar. Men jag köpte något litet till två personer som betyder så otroligt mycket för mig. Här är en egyptisk katt i trä som min Mor ska få. Hon gav en ungefär likadan till min mormor för några år sedan. Eller rättare sagt mamma hade köpt den till sig själv men Kaschi tyckte så mycket om den att hon fick den. Nu ska katten tillbaka till Mamma och jag tror den behöver sällskap :) Och roligt nog, när jag kom hem hade mamma köpt tre fina bandanas åt mig :) Idag har jag också varit på arbetsintervju hos Stockholm Stylisterna. Tror jag har jobb på måndag :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar