4 maj 2011

Börjar blogga igen

Jaha, nu är det dags för typ 5 gången att starta en ny blogg, får se om den här håller längre.
Eftersom jag var ledig idag tänkte jag sitta och fixa och trixa och se till att bloggen inte ser ut som ett cp.
Men det har inte funkat så bra, har städat hela våran lägenhet (den är stooooor) vi är 5-6 pers som vistas här så det blir en jävla massa skit....
Sen så har jag umgåtts med min fina prins eftersom vi firar 5 månader idag, blir till att städa i köket igen imorgon eftersom det ser ut som ett tattarläger under krigstider just nu efter dagens middag...

Blogga har aldrig varit min grej, har inte haft så spännande saker att skriva om och sen så är jag enligt mig själv superkorkad och lider av lätt dyslexi (jag vet inte ens hur dyslexi stavas, tacka gudarna för datorns rättstavningsprogram)
Vill du läsa min blogg så var beredd på att många stavfel etc :D
Har skrivit en del i pinupgroups blogg och känner att jag inte kan ta över den helt eller skriva vad jag vill, därför skaffa jag nu en egen.
Har massa spännande grejer på g som jag kan skriva om. Yäääj mitt liv har äntligen blivit en gnutta intressant!

Jajja nu är det dags att sova, tar tag i bloggen på riktigt imorgon efter jobbet :)

XoXo // Roxanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar