15 maj 2011

Roxanne ♥ Burlesque

Måste bara få berätta att vår show kommer bli så grym!
Ett gäng helt otroliga tjejer, en av Stockholms största raggarfester, grym musik och mycket träning.
Kommer bli helt awesome!!
Har dansat sen jag var 4. Började med klassisk balett i 8 år, sen har det blivit vals, bugg och sånt som hör till att man ska kunna, men nu har jag fastnat för den här finare varianten av glamorös striptease.

SÅ KOM OCH KOLLA!
den 2 juni kl. 18:00 - den 5 juni kl. 21:00

Moonshine Larsboda Farsta söder om Stockholm


Nu har jag äntligen ledigt i tre dagar, ska bli trevligt att ha sovmorgon!


Tror alla sitter och kollar på hockey nu, hoppas Sverige förlorar, annars måste man läsa och höra om skitsporten i 10 år, varje dag.. 

Själv så ska jag gosa ner mig i min älsklings säng och vänta på att han kommer hem efter sitt nattpass på jobbet.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar