24 maj 2011

Miss Hurtig

Efter burleskträningen lyckades jag missa bussen från Handen, nästa gick först om 30 min.
Så det blev rask promenad till Brandbergen.
Efter att ha börjat jobba känner jag hur all min tidigare energi och kondition är på väg tillbaka, den har legat och vilat i ca ett år.

Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv som tog sträckan på snabbare tid än vad min GPS hade beräknat.
Och ja, jag använder GPS för en sträcka på 3,2 km i ett område jag har gått igenom flera gånger under ett halvår...

Måste ha varit en guldfisk i mitt förra liv, jag hittar inte ens i området jag har vistas och bott i under hela mitt liv.

Tacka gudarna för iPhons fina inbyggda GPS <3

Om några timmar kommer älskling hem från Karlstad :) tänker nog stanna uppe och vänta på min prins!

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar