22 maj 2011

Psychobilly spelning på söder

Idag är min enda lediga dag, så passade på att gå ut igår!
Först skulle jag och älskling bara in till stan för att käka middag, sen fick vi höra att det va gratis spelning och burlesk-show på kvällen.

Eftersom vi är fattiga och inte skulle ha råd med båda sakerna blev den fansy middagen helt plötsligt en snabbis på donken.
Efter en öl (cola för mig) på Harrys, gled vi vidare till Söder med Tiffanie och Flink och mötte upp resten av gänget där.

Blev en super rolig kväll som avslutades på Medusa, där vi stötte på en lagom full Brolle.
Jag vet inte riktigt ad man ska tycka om den människan, hade världens crush på honom för några år sen, men haha... han var konstig...
Kändisskapet har stigit honom helt över huvudet eller något.









Nu ska jag snart iväg på burlesk-träning och sen hem till min Alex <3
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar