12 maj 2011

Kunde ha varit bättre

Idag har varit en hård dag, lite tuffa beslut om hur jag vill att min framtid ska se ut.

Vaknade med en annalkande urinvägsinfektion, sprungit på toa 765 000 ggr, kissat blod, svimmat, fått feber, ont i magen, gråtit bakom ridhuset, gråtit i Giros box, gråtit på bussen, gråtit i hallen, gråtit i vardagsrummet, gråtit i köket.

Nu äter jag massa citroner och antibiotika för att det ska bli bättre.


Sen har man ju pms också.. . och så saknar jag min fina Alex, vi ska sova ifrån varandra fram tills måndag pga jobb...  :(

Tänker gå och lägga mig ganska snart, slitigt att jobba 10 timmar i stall.
Men jag trivs super mycket på mitt nya jobb, har trevliga kollegor, en jätte snäll och förstående chef och underbara hästar <3

Bild från min första plåtning, roligt att se hur jag har förändrats och utvecklats :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar